Veel gestelde vragen

  • Zijn de getoonde prijzen op de website inclusief BTW?

    Ja, de artikelprijzen op de website zijn inclusief BTW

  • Indien ik meerdere bestellingen plaats, kunnen deze dan worden samengevoegd?

    In principe worden alle bestellingen individueel afgehandeld en is het in de meeste gevallen niet mogelijk om bestellingen samen te voegen. Neem telefonisch contact met ons op  (0032 89 46 12 11) om de mogelijkheden te bespreken.  

  • Hoe kan ik weten of een schoen/laars qua lengte en breedte smal, breed of normaal valt?

    Over het algemeen vallen alle schoenen/laarzen vrij normaal. Indien dit niet het geval is, zal dit worden aangegeven in de productomschrijving.  

  • Is de collectie op de webshop hetzelfde als de collectie in de winkel?

    Op de webshop staat een kleiner gedeelte van onze totale collectie.  Zo zullen er in onze winkel altijd nog extra koopjes zijn die naar op de site staan.  
    Bezoek voor een totaal overzicht onze winkel in de Opitterstraat te Bree

  • Hoe wordt de hakhoogte gemeten?

    De hakhoogte wordt gemeten vanuit het midden van de hak (gezien vanaf de zijkant van de schoen)

  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    U ontvangt per e-mail een orderbevestiging van uw bestelling met een uniek ordernummer. Het is daarom zeer belangrijk dat u het juiste e-mailadres aan ons opgeeft. LET OP deze orderbevestiging is tevens uw betalingsbewijs, bewaar het dus op uw computer en/of print hem uit! Bij het versturen van uw bestelling krijgt u nog een e-mail met de verzendgegevens.
    Het kan zijn dat bepaalde email adressen (hotmail, gmail) de bevestigingsmail beschouwen als SPAM, indien u kort na de aankoop geen bevestigingsmail heeft ontvangen kan u altijd contact opnemen met ons via info@brusten.be of telefonisch op 0032(89)46 12 11.
     

  • Ik heb geen e-mail ontvangen

    Het kan zijn dat bepaalde email adressen (hotmail, gmail) de bevestigingsmail beschouwen als SPAM, indien u kort na de aankoop geen bevestigingsmail heeft ontvangen kan u altijd contact opnemen met ons via info@brusten.be of telefonisch op 0032(89)46 12 11.  Het kan ook zijn dat er iets mis is gelopen tijdens de bestelprocedure waardoor de bestelling niet voltooid is.  Ook hier kan u best even contact met ons opnemen.

     

  • Kan een artikel nadat ik mijn bestelling heb geplaatst toch uitverkocht zijn?

    Ja, dit is mogelijk al wordt alles eraan gedaan dit te voorkomen.  Indien u al een betaling heeft uitgevoerd, zal dit bedrag u zo snel mogelijk worden teruggestort.  Ook zullen we een geste doen als u beslist om een andere paar bij ons te bestellen.

  • In de uitverkoop is de prijs veranderd van een product dat ik recent gekocht heb.

    Omdat niet op voorhand bepaald wordt wanneer de uitverkoop van start gaat of wanneer onze collectie verder afgeprijsd wordt, kan er geen garantie gegeven worden dat de artikelen later verder afgeprijsd zullen worden. Bovendien heb je op het moment van aankoop de mogelijkheid om het artikel in kwestie te bestellen, welke wellicht later niet meer op voorraad is.

  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben als het pakket wordt aangeboden?

    Pakketten worden aangeboden tussen 9:00 en 17:00 uur, wij weten echter niet op welk tijdstip. Indien u niet thuis bent, zal een bericht worden achter gelaten en kan u het normaal afhalen in het dichtstbijzijnde postkantoor.

    U kan bij de bestelling ook steeds kiezen voor een levering in een afhaalpunt zodat u het pakket kan afhalen op het moment dat voor u het beste uitkomt.

  • Wat moet ik doen als het pakket niet is ontvangen?

    Vraag eerst aan uw buren of het pakket wellicht daar is afgeleverd. Het komt voor dat de postbode geen bericht achterlaat ondanks dat het is afgegeven bij uw buren.  U kan ook steeds de status van uw pakket controleren met de bijgeleverde track & trace nummer.
    Mocht het pakket niet binnen de bovenstaande termijn zijn aangeboden, neemt u dan contact met ons op zodat wij een onderzoek voor u kunnen instellen. Vermeld altijd uw bestelnummer als u contact met ons opneemt.

  • Ik woon buiten de EU moet ik dan extra betalen?

    Als u buiten de EU woont kan het zijn dat u douanekosten en importheffing (tax) moet betalen. Dit dient u af te rekenen met het bedrijf dat de bestelling aflevert. Zij regelen alle formaliteiten met de douane en belasting. Als u uw bestelling zakelijk koopt, dan kunt u vaak in uw eigen land de belasting terugvorderen.

  • Ik heb een klacht/ mijn vraag staat er niet bij.

    In geval van een andere vraag of klacht verzoeken wij u vriendelijk eerst (telefonisch) contact op te nemen met ons kantoor op tel.: 0032(89)46 12 11 of per e-mail: info@brusten.be.  Wij streven ernaar om vragen en klachten die wij via e-mail ontvangen dezelfde dag te beantwoorden. Tijdens de uitverkoopperiode zal dit wegens de drukte iets langer duren. Klachten worden door ons uiterlijk binnen 7 dagen inhoudelijk behandeld.